Webáruházunk sütiket (cookie-kat) használ annak érdekében, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Az oldalunkon való további böngészéssel hozzájárul a sütik használatához.

Általános Szerződési Feltételek

Jelen Szerződés Feltételei kerülnek alkalmazásra az Ádi-Lak Bútor Webáruházat üzemeltető Kiskun Csaba E.V. által nyújtott kereskedelmi szolgáltatás elektronikus alkalmazása során. Amennyiben a jelen szerződés és a bútorokkal kapcsolatban átadott bármely leírás, ismertető, stb. tartalma között eltérés található, a jelen szerződés feltételei az irányadók. A weboldal látogatója és a regisztráló vevő a weboldal használatakor elismeri, hogy az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott általános adatokat ismeri, elolvasta, a Vásárlási és Szállítási feltételeket megértette és elfogadta, rendelését ezek ismeretében és ezek elfogadásával adta le.

 

Alapadatok: 

Cégnév: Kiskun Csaba E.V.

Székhely: 2700 Cegléd, Furulya utca 19/A.

Bemutatóterem/Raktár: 2700 Cegléd, Puskaporos utca 22.

Adószám: 66870168-2-33

Képviseletre jogosult személy: Kiskun Csaba, ügyvezető

Számlavezető Bank: K&H Bank Zrt.

Bankszámlaszám: 10403129-50526774-85511008

 

I. Általános tudnivalók

1. A jelen Általános Szerződési Feltételek hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Kiskun Csaba E.V. által üzemeltetett Ádi-Lak Bútor Webáruházon keresztül történik. 

2. Jelen szerződés tárgya a Kiskun Csaba E.V. által üzemeltetett Ádi-Lak Bútor internetes áruházban található valamennyi bútor. A megvásárolni kívánt bútor főbb jellemzőit az adott bútor melletti ismertető tartalmazza. Az ismertető leírás téves értelmezéséből eredő károkért felelősséget nem vállalunk. Az adatbázisunkban található képektől való esetleges eltérésekért felelősséget nem vállalunk, de törekszünk rá, hogy a termékképek lehetőség szerint a valóságot tükrözzék. Egyes bútoroknál előfordulhat, hogy a gyártó a szériájában valamilyen formai vagy konstrukcióbeli változást vezet be. A gyártó által eszközölt formai vagy konstrukció változással érintett termék fényképfelvétellel és a változtatás ismertetésével közzétételre kerül az Ádi-Lak Bútorbolt honlapján. Az ilyen bútor szállítása nem jelent szerződésszegést, amennyiben a vevő a közzétételt követő három napon belül írásban nem jelzi az Ádi-Lak Bútorbolt felé a megrendeléstől való elállást.

3. Az Ádi-Lak Bútor Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. Az Ádi-Lak Bútor Webáruház az elektronikus kereskedelemről szóló 2001. évi CVIII. törvény és a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014(II.26) Kormányrendelet alapján működik.

4. Szolgáltató: Az Ádi-Lak Bútor Webáruházat működtető Kiskun Csaba E.V. (adószáma: 66870168-2-33, e-mail: info@adilak-butor.hu, telefon: +36-20-961-5068, székhely: 2700 Cegléd, Furulya utca 19/A., bútorbolt címe: 2700 Cegléd, Puskaporos utca 22., képviseli: Kiskun Csaba, Kiskunné Juhász Melinda).

5. Vevő/Felhasználó: aki a Szolgáltató honlapján regisztráltatja magát és elektronikus úton leadott megrendelésével árut vásárol, illetve aki nem regisztrálta magát, de elektronikus úton leadott megrendelésével árut vásárol a Szolgáltatótól.

6. Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse. Szolgáltató és Felhasználó között a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha a Felhasználó törli a regisztrációját, vagy ha a Szolgáltató törli a Felhasználó regisztrációját.

 

II. Vásárlási feltételek

1. Szolgáltató és Vevő közötti szerződés a vevő által elektronikus úton leadott megrendeléssel és annak Szolgáltató általi e-mailen történő visszaigazolásával jön létre. A regisztrációs lap téves vagy hibás kitöltése esetén a regisztráció érvénytelen. Az ebből származó esetleges téves teljesítésért a Szolgáltató semmilyen formában nem vállal felelősséget. Téves regisztrációból eredő téves címre való kiszállítás díját a vevő köteles a Szolgáltatónak megfizetni.

2. Vevő a leadott megrendelést annak továbbításától számított 24 órán belül írásban (e-mail) lemondhatja. Az írásbeli lemondásról a Szolgáltató írásbeli e-mail visszaigazolást küld. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, (és a vevő nem kapott rendelés-visszaigazolást ezen okból) az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.

3. A Webáruházban történő vásárlásnak nem feltétele az érvényes regisztráció. A honlap böngészésére, valamint a megrendelni kívánt termék kiválasztására és megrendelésére bejelentkezés és regisztráció nélkül is lehetősége van a Felhasználónak. Abban az esetben, ha a Felhasználó szeretne regisztrálni az https://www.adilakbutor.hu/ honlapon, akkor szükséges egy “e-mail cím”, egy „Felhasználói név” és egy „Jelszó” megadása. A Felhasználó a későbbiekben ezek segítségével tud belépni a rendszerbe, ahol követheti megrendelésének állapotát. A regisztrációs felületen látható adatlapot a Felhasználó értelemszerűen, a valós adatainak megfelelően tölti ki. A Felhasználó vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek. A regisztráció során megadott adatokat a rendszer elmenti és a legközelebbi vásárlás alkalmával a Felhasználónak már csak be kell jelentkeznie a felhasználói fiókjába.

4. Felhasználó jogosult a regisztrációját bármikor törölni. Felhasználó felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód és új regisztrációra van szükség.

5. A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag Felhasználó felelős. Amennyiben Felhasználó tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.

6. A Vevő a bútort az https://www.adilakbutor.hu/ honlapon szereplő termék alapján rendelheti meg. A webáruházban található bútor mellett feltüntetett ár a bútor ajánlati ára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is, nem tartalmazza azonban a szállítási költséget. Az ajánlati ár az adott pillanatban, illetve akciós bútor esetén a weboldalon meghatározott ideig érvényes és csak akkor válik véglegessé, ha azt a Szolgáltató a megrendelését követően visszaigazolja. A bútor végleges ára az az ár, amely a megrendelés visszaigazolásában megadásra került. Az Ádi-Lak Bútor Webáruházban megrendelt bútor áráért csak a megrendelés visszaigazolása után vállalunk garanciát. Az árváltoztatás jogát a megrendelés visszaigazolásáig fenntartjuk.

7. A megrendelt bútor vételárát és az esetleges szállítási költséget utánvéttel, banki előre utalással és online bankkártyás fizetéssel is kiegyenlítheti. Utánvétes fizetést csak 100.000 Ft-ot meg nem haladó vásárlási érték esetén lehet választani. Az utánvét összege: 1000 Ft. Banki előre utalás és online bankkártyás fizetés esetén a termék akkor kerül kiszállításra, ha az összeg az Ádi-Lak Bútorbolt bankszámlájára megérkezik a szállítást megelőző minimum 2 nappal. A kiszállított árut átvételi elismervényen kell dokumentálni, amit aláír Ön és a szállító is. Kérjük, az árut kézbesítéskor a kiszállító előtt szíveskedjen megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson és a termékeken észlelt sérülés esetén, kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

 

8. A szállítási díj otthona bejáratáig vagy társasház esetén annak lépcsőházáig szól, de lehetősége van kérni a megrendelt bútorának, otthonába való szállítását is, erről ügyfélszolgálati munkatársunk tud tájékoztatást adni.

 

III. Szállítási feltételek

1. A termékek mellett feltüntetett szállítási határidő termékenként változó és körülbelüli időpontot jelent. Az áru pontos beérkezéséről az áruház e-mail értesítést küld.

2. A megadott árak általános forgalmi adóval terhelten, a kiszállítási költség nélkül kerülnek feltüntetésre. A rendelés leadásának feltétele a vevő nevének és számlázási címének megadása, a szállítási cím megadása, a szállítási mód megjelölése. A rendelés leadását követően a Szolgáltató e-mail formájában megerősítést küld Vevőnek a rendelés adatainak feltüntetésével. Az áru Szolgáltató raktárába történő érkezéséről Szolgáltató e-mailen értesíti Vevőt, ezt követően történik a számla kiállítása és annak Vevő számára történő személyes átadása.

3. A megrendelt áruk kiszállítását Szolgáltató az áruraktárba érkezését követő 15 munkanapon belül teljesíti a megadott szállítási címre. A szállítási cím módosítása utólag (a rendelés leadását követően) is lehetséges. Ez esetben a felmerülő szállítási díj differenciát Vevő köteles kiegyenlíteni, ill. Szolgáltató vállalja, hogy a különbözetet 5 munkanapon belül visszatéríti. A szállítás napját Szolgáltató a Vevővel egyezteti. Egyeztetett időpont hiányában a kiszállítás nem jön létre. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. A kiszállítás lakáscímre való eljuttatást jelent, nem tartalmazza a bútornak a Vevő lakásába való bevitelét. Ennek igénybevétele egyedi ajánlatkérésre lehetséges. Az áru átvételének hiánytalanságát és a csomagolás sértetlenségét a szállításkor a szállítólevélen írásban ellenjegyezni kell. A bútor összeszerelésére térítés ellenében egyedi ajánlat alapján van mód. Ennek igényét mindig rendeléskor kell megadni.

4. Vevő a Szolgáltató székhelyéről, közvetlenül a Szolgáltató raktárából is elszállíthatja a bútort. Ebben az esetben a bútor szállításához szükséges sérülésmentes csomagolásáról a Vevő köteles gondoskodni. Ha a Vevő maga gondoskodik a bútor elszállításáról, a szállítás során keletkezett károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

5. Ha a megbeszélt időpontban a Felhasználó hibájából, a helyszínen nem történik meg a termék átvétele, a következő szállítás minden költsége a Felhasználót terheli.

6. Az Eladó akkor teljesítette a szerződést, amikor a bútort az előírásoknak és a megrendelésnek megfelelően a megadott szállítási címen azt átadásra előkészítette és erről a Vevőt igazolható módon értesítette. A szerződés mindenképpen teljesítettnek minősül, amennyiben a Vevő a bútort átvette.

7. A telefonos értesítés esetén háromszor kíséreljük meg felvenni a kapcsolatot a vevővel. A hibásan megadott telefonszámért felelősséget nem vállalunk.

8. A megrendelés kiszállítása a megrendelés visszaigazolásától számítva előre egyeztetett időpontban történik. A rendelés kiszállítása a visszaigazolásban megjelölt határidőnél korábban is teljesíthető.

9. A szállítás megkísérlését követően cégünk plusz költség ellenében tudja tárolni a megrendelésben szereplő tételeket, mely költségét minden esetben egyedi elbírálás alapján határozzuk meg a termék méretei és helyigénye alapján.

10. A gyors kiszállítási opció módosításának jogát cégünk fenntartja a megrendelés visszaigazolásáig.

11. A régi bútor elszállítás szolgáltatásunk árajánlat kérés alapján vehető igénybe. A szolgáltatás igénylését megrendeléskor jeleznie kell. Ezen szolgáltatásunkat nem minden esetben tudjuk vállalni, mert ez függ az elszállítandó terméktől, illetve a megrendelő lakóhelyétől.

12. A szállítás otthona bejáratáig vagy társasház esetén annak lépcsőházáig szól, de lehetősége van kérni a megrendelt bútorának, otthonába való szállítását is, erről ügyfélszolgálati munkatársunk tud tájékoztatást adni. Amennyiben a megrendelt termék nem fér be az ajtón vagy a kívánt helyre, ez nem az eladó felelőssége, cégünk visszavenni a terméket nem köteles. Amennyiben a kollégáink úgy ítélik meg a helyszínen, hogy házba szállítás közben a termék sérülhet, úgy megtagadhatják a szolgáltatást.

13. Összeszerelési szolgáltatásunkat csak az üzletünkben tudjuk kivitelezni. 

14. Ha a megbeszélt időpontban a Fogyasztónak felróható okból a helyszínen nem történik meg a termék átvétele, a következő szállítás minden költsége a Fogyasztót terheli.

Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik! Kérjük kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

Előfordulhat eltérő szállítási határidő is, a gyártó alapanyag beszerzésének függvényében.

 

IV. Személyes átvétel

1. A megrendelt bútor vételárát a csomag átvételekor üzletünkben az eladó személynek is meg lehet fizetni, kivéve, ha a felek a megrendelés visszaigazolása alapján más fizetési módban állapodtak meg.

2. Személyes átvétel esetén a vevőnek kell megoldania a boltból illetve a raktárból történő árumozgatást, valamint az autóra rakodást. Csomagolóanyagot a vevőnek kell biztosítania.

3. Személyes átvétel kizárólag előre egyeztetett időpontban valósulhat meg, kizárólag nyitva tartási időben.

4. Bolti átvétel esetén az értesítés napjától számítva 10 munkanapja van a vevőnek az átvételre. Amennyiben az átvétel nem történik meg, úgy tárolási díjat számolunk fel, amelynek ára 10.000 Ft/hét.

 

V. Elállás

1. A 45/2014(II.26) Korm. rendelet értelmében a vásárló indokolás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 napon belül. Kézhezvételnek a bútor átvételének a napját értjük. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül. Elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett postai vagy e-mail-es címen közölheti a Szolgáltatóval. Ebben az esetben a Szolgáltató köteles a termék vételárát (szállítási költséget is) haladéktalanul, de legkésőbb az elállástól számított 14 napon belül a Felhasználó részére átutalással visszatéríteni.

2. Elállás esetén a vevő jogosult a terméket sértetlen – eredeti csomagolásban, okirataival együtt, külső sérelmi nyomoktól-, használattól mentes – állapotban, a vevő nevének feltüntetésével visszaküldeni az Ádi-Lak Bútorbolt címére: 2700 Cegléd, Puskaporos utca 22. A vevő saját költségén köteles visszaküldeni a terméket, ha eláll a szerződéstől, vagy ha a termék használtnak minősül.

Használtnak minősül a termék, ha termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladóan lett használva. Ez esetben a vevő a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó értékcsökkenésért felel.

3. A termékben bekövetkezett esetleges (rendeltetésellenes használatból eredő) kárt a Vevő köteles a Szolgáltatónak megfizetni. A vevő köteles továbbá a Szolgáltatónak a vevő szándékos, súlyos gondatlansággal okozott kárát megtéríteni különösen, ha a kár a vevő visszaélésszerű joggyakorlásával összefüggően keletkezett.

4. Visszaélésszerű joggyakorlásnak minősül különösen:

- A termék olyan módon történő megrendelése, hogy azt a leszállítást követően ki sem csomagolták, ide nem értve azt az esetet, ha a termék külső megjelenésében, konstrukciójában a csomagolás megbontása nélkül is megállapíthatóan eltér a megrendelttől. 

- A termék hamis, téves címre való rendelése.

- A vevő a megrendelt termék átadását lehetetlenné teszi.

5. A kifizetett vételárat az elállást követő 14 napon belül visszatérítjük.

6. Ha a Felhasználó egyedi gyártású, az általa meghatározott igényeknek megfelelő (szövet anyaga, minta, bútor mérete stb.) megrendelést ad le, a Felhasználó elállási jogát nem gyakorolhatja. Ebben az esetben ugyanis a Szolgáltató a Felhasználó utasításai alapján vagy kifejezett kérésének, igényeinek megfelelően teljesíti a megrendelésben foglaltakat.

7. Ha a vevő elállási jogát olyan kiszállított termék tekintetében gyakorolja, amely a rendeltetési helyül szolgáló, vagy attól eltérő ingatlanba a vevő által bevitelre került, a vevő köteles a visszaszállítást lehetővé tenni, amely körében köteles a terméket az ingatlanból saját költségére és veszélyére kihozni. Amennyiben a vevő ennek nem tesz eleget, úgy a Szolgáltató jogosult a visszavitelt megtagadni.

8. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Felhasználó a nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Postai levél útján történő elállás esetén, a levél postára adásának dátumát veszi figyelembe a Szolgáltató az elállási határidő számítása tekintetében. A Felhasználó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

9. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni és az így visszaküldött csomag költsége is a Felhasználót terheli.

10. Felhasználó ezennel tudomásul veszi, hogy nem gyakorolhatja elállási jogát az alábbi esetekben:

- Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a 14 munkanapos elállási határidő lejárta előtt Szolgáltató a teljesítést Felhasználó beleegyezésével megkezdte;

- Olyan áru értékesítése esetében, amely Felhasználó személyéhez kötött, illetve amelyet a Felhasználó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.

11. Kérjük, ne kezdje el a bútorok összeszerelését, amíg nem olvasta el az alábbi tájékoztatónkat:

- A visszaküldött bútor nem lehet összeszerelve, illetve fontos, hogy el sem kezdték összeszerelni. A terméknek az eredeti csomagolásában kell lennie. Sem a csomagolás, sem a ragasztószalag nem sérülhet. A csomagolást lezáró ragasztószalag óvatos felvágásával kibonthatja a dobozt.

- A bútor összeszerelése előtt kérjük, figyelmesen vizsgálja meg azt, hogy elégedett-e annak színével, minőségével, mivel nem tudjuk visszavenni azokat a bútorokat, amelyeket egyszer már összeszereltek.

- Amennyiben elégedetlen a termékkel és még nem kezdte meg az összeszerelést, tegye vissza az elemeket a dobozba úgy, ahogyan azok megérkeztek, és zárja vissza a dobozt a ragasztószalag segítségével.

12. Egyéb kiegészítő információk:

- A falra szerelhető elemek leszakadása esetén a keletkezett károkért felelősséget nem vállalunk, a kártérítési igényt kizárjuk.

- Eladónak jogában áll a rendelést. illetve bizonyos terméket törölni, a következő. esetekben: ha a termék már elfogyott a raktárkészletből, illetve, ha a termék árát a szállító megváltoztatta. Az eladó köteles a vásárlót erről tájékoztatni írásban vagy telefonon keresztül.

- A Fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási és felmondási jogát, ha a vásárolt termék lapraszerelt és a vásárló már összeszerelte.

- A Fogyasztó elveszti garanciáját, amennyiben a lapra szerelt termék sérült állapotban összeszerelésre került.

 

VI. Szavatosság, jótállás

1. A vevőt az eladó hibás teljesítése esetén megilletik mindazok a szavatossági, illetve – amennyiben a vevő a Ptk. vonatkozó rendelkezései alapján fogyasztónak minősül – jótállási jogok, melyeket számára a Ptk. 6:157.§ szabályai, illetve bruttó 10.000 Ft-ot meghaladó bútorvásárlás esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22) Korm. rendeletben foglaltak biztosítanak számára.

2. Hibás teljesítés esetén kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztassa az Ádi-Lak Bútor Webáruház ügyfélszolgálatát. A vevő a szavatossági, illetve a jótállási igényét kizárólag a vásárláskor kapott eredeti, és a teljes vételár kifizetését igazoló számla, illetve jótállási jegy bemutatása esetén érvényesítheti.

3. Hibás teljesítés esetén a megrendelését a Ptk. 6:159.§-ban meghatározott szavatossági sorrend szerint:

- elsősorban kicseréljük;

- ha a cserére nincs módunk, úgy a vevő választása szerint árengedményt adunk;

- vagy a vevő a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt bútorért kifizetett összeg visszatérítését.

- a Ptk 6:159§ (2) bekezdés a) pontja szerinti esetekben amely szerint: ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet javítással orvosoljuk.

4. Az eladó mentesül a vevő szerződésre való elállásra vagy megfelelő árcsökkentésre vonatkozó igényétől, ha a hibás dolgot megfelelő határidőn belül a vevő számára elfogadható módon kijavítja, vagy a hiányzó alkatrészt pótolja.

5. Jelentéktelen hiba esetén nincs helye elállásnak.

6. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek a Kiskun Csaba E.V.-t terhelik.

7. A szavatosság, illetve a jótállás nem terjed ki az olyan hibákra, amelyek arra vezethetők vissza, hogy:

-  a bútort nem rendeltetésszerűen használták, nem tartották be a bútor kezelési, használati, illetve karbantartási utasítását stb.;

-  a bútort átalakították, megváltoztatták;

-  valamely alkatrész (szövet stb.) természetes kopás, elhasználódás folytán tönkremegy;

-  a vevő nem tett eleget kárenyhítési kötelezettségének.

8. Lapraszerelt termék vásárlásakor, a vevő a szerelésből bekövetkezett hibákért a felelősséget köteles viselni.

 

VII. Adatvédelem

1. Kiskun Csaba E.V. tiszteletben tartja és biztonsággal őrzi a vevők személyi adatait, a regisztráció során megadott adatokat bizalmasan kezeli – az adatvédelemről szóló 1992. évi LXIII. törvényben foglaltak szerint – és harmadik személynek nem adja át. A vevő az adatkezeléséhez történő hozzájárulását bármikor módosíthatja, illetve visszavonhatja, továbbá kérheti személyes adatainak törlését. Az érintettek adatközléssel kapcsolatos további jogait és jogorvoslati lehetőségeit az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény tartalmazza.

 

VIII. Felelősség

1. A Webáruházban található információk jóhiszeműen kerültek elhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

2. A Felhasználó a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért, a szándékosan okozott, továbbá emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. A használat során felmerülő károkhoz tartozik minden olyan kár, amely a weboldal használatával összefüggésben arra visszavezethetően keletkezett. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Webáruház használói által tanúsított magatartásért. Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

3. A szolgáltatás honlapja és annak oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezethetnek. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

4. Az Internet globális jellege miatt a Felhasználó elfogadja, hogy a Webáruház használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Webáruház használatával összefüggő bármely tevékenység a Felhasználó államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag a Felhasználót terheli a felelősség.

5. Amennyiben a Felhasználó a Webáruházon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Amennyiben a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

6. Kiskun Csaba E.V. nem felel a vis maior-ból eredő, vagy egyéb, az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért (pl. vírus által okozott kárért, szoftver hibából eredő kárért, internetes hálózat hibájából eredő kárért… stb.).

 

IX. Szerződéskötés

1. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014(II.26) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.

2. A Szolgáltató a Felhasználó ajánlatát külön elfogadó e-mail útján fogadja el, melyben Felhasználót tájékoztatja a szerződés létrejöttéről, a fizetés módjáról, illetve a várható szállítás idejéről. A szerződés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló e-mail megérkezésekor jön létre. A szerződést a webáruházban kizárólag magyar nyelven lehet kötni.

 

X. Szerzői jogok

1. A Webáruház szerzői jogvédelem alatt áll. A Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja a Honlapon, valamint a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

 

XI. Egyéb rendelkezések

1. Az Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató és a Vevő között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a magyar jogszabályok előírásai külön kikötés nélkül is irányadóak.

2. A Szolgáltató a jelen Szerződés feltételeit egyoldalúan módosíthatja, amely módosítások ezen szerződés új verziójának online közzétételével lépnek hatályba. A vevőt a megrendelése felvételekor hatályos Általános szerződési Feltételek és Üzletszabályzat rendelkezései kötik, kivéve azokat az új hatályba lépő Szerződési Feltételek és Üzletszabályzat rendelkezéseit, amelyek összességében kedvezőbbek a vevőre nézve, amely esetben az új Szerződési Feltételek és Üzletszabályzat kedvezőbb rendelkezései irányadók a felek jogviszonyára. A Vevő minden leadott rendeléséhez az Általános Szerződési Feltételek elfogadása is kötelező. Az Általános Szerződési Feltételek és az Üzletszabályzat a vásárlókkal közöltnek tekintendők, a Kiskun Csaba E.V. honlapján való közzététel időpontjától. A vevő a megrendelés leadásával elfogadja a hatályos Szerződési feltételeket és Üzletszabályzatot is. A szerződés területi hatálya Magyarország, azaz a szerződési feltételek kizárólag magyarországi szállítási és számlázási címek esetén alkalmazandók.

3. Az Ádi-Lak Bútor Webáruház online felületein található képanyag, leírás, tájékoztatás, az oldal grafikai és szerkezeti kialakítása a Szolgáltató kizárólagos tulajdonát képezi. Ezek Szolgáltató hozzájárulása nélküli felhasználása a szerzői jogok megsértését jelenti, és jogi következményekkel jár.

4. A webáruházban szereplő helyesírási hibákért, az időközben aktualitását vesztett árakért és akciókért, illetve az árkalkulációs program esetleges hibáiért a felelősséget nem vállaljuk. Kizárólag a munkatársaink által már visszaigazolt árak tekintendők véglegesnek.

5. A gyártási és szállítási határidők módosulása vagy csúszása esetén az Értékesítő kártérítésre nem kötelezhető, további engedményeket nem ad.

6. Az Értékesítő a honlapon szereplő termékek leírásaiban szereplő esetleges hibákért, felelősséget nem vállal.

7. A vevő elfogadja, hogy a vásárlása leadásával együttesen feliratkozik az Ádi-Lak Bútor Webáruház hírlevelére, amelyről bármikor leiratkozhat. 

8. A termék színe eltérhet a képen (monitoron) látott színektől.

9. Cégünk a visszaigazolt szállítási időtől rajtunk kívülálló okok miatt eltérhet (alapanyaghiány, COVID 19, munkaerőhiány stb.).

 

XII. Vételár, szállítás, illetve annak költségei

A webáruházban a termékeknél feltüntetett ár magyar forintban értendő és tartalmazza a törvényben rögzített ÁFA-t, azonban a házhoz szállítási költségeket nem tartalmazzák. Az ár a megrendeléskor érvényes ár.

A szállítási díj otthona bejáratáig vagy társasház esetén annak lépcsőházáig szólnak, de lehetősége van kérni a megrendelt bútorának, otthonába való szállítását is, azonban erről ügyfélszolgálati munkatársunk tud tájékoztatást adni.

A szállítási díjat a rendelés értéke határozza meg, mely az alábbiak szerint alakul:

Értékhatárok - Szállítási díj:

0 Ft-tól 20.000 Ft-ig 7000 Ft
20.001 Ft-tól - 50.000 Ft-ig 9000 Ft
50.001 Ft-tól - 100.000 Ft-ig 11.000 Ft
100.001 Ft-tól - 150.000 Ft-ig 19.000 Ft
150.001 Ft-tól - 200.000 Ft-ig 23.000 Ft
200.001 Ft-tól - 300.000 Ft-ig 29.000 Ft
300.001 Ft-tól - 500.000 Ft-ig 39.000 Ft
500.000 Ft felett - 49.000 Ft

A megrendelt bútort az Ádi-Lak Bútor Webáruházzal szerződött szállítmányozási cég szállítja ki a megadott szállítási címre hétköznapokon, 08.00 és 17.00 óra között.

Bizonyos termékeink nem lapra szerelt állapotban kerülnek kiszállításra. Az összeszerelt termékek fóliában, illetve kartonpapírba becsomagolva kerülnek kiszállításra. A kiszállítást megelőzően az Ádi-Lak Bútor webáruház értesítést küld a megrendelőnek a megrendelt termék kiszállításának várható időpontjáról. A megrendelő kötelezettsége, hogy az értesítésben megjelölt időpontban a bútor átvételét biztosítsa, vagy a rendelése kiszállását megelőzően 24 órán belül visszajelezzen, amennyiben a szállítás időpontja nem felel meg számára.

Továbbá lehetősége van a megrendelt bútort személyesen is átvenni a webáruház raktárában (2700 Cegléd, Puskaporos utca 22) hétköznapokon, 09.00 és 17.00 óra között, mely ingyenes. Személyes átvétel esetén is a megrendelő viseli az elszállítással felmerült költségeket.

A számlát és a garancia levelet a megrendelt bútora kiszállításával egyidejűleg kapja kézhez. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni. Az esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagosan - az esetleges sérülésről készült jegyzőkönyv nélkül - reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

 

XIII. Kapcsolatfelvétel

Esetleges kérdéseivel vagy reklamációjával, kérjük jelentkezzen az alábbi elérhetőségek egyikén:

E-mail: info@adilak-butor.hu

Telefon: +36-20-961-5068

Az Ádi-Lak Bútor Webáruház telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje:

Hétfőtől - Péntekig: 09:00 -17:00

 

XIV.: Kiegészítés - K&H Bankkártyás fizetés

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. weblapjára irányítjuk, ahol a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "K&H Bank kártyás fizetés" feliratra kattintsanak, majd a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, és Maestro típusú kártyákat fogadja el. 

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

A K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. hibaüzenetben közli a hiba okát.

Elfogadó neve: Ádi-Lak Bútorbolt (Kiskun Csaba EV.)

Elfogadó címe, telefonszáma, e-mail címe, egyéb elérhetősége:
Székhely: 2700 Cegléd, Furulya utca 19/A.
Bemutatóterem/Raktár: 2700 Cegléd, Puskaporos utca 22.
Képviseletre jogosult személy: Kiskun Csaba, ügyvezető
Számlavezető Bank: K&H Bank Zrt.
Bankszámlaszám: 10403129-50526774-85511008
Telefonszám: +36-20-961-5068
E-mail cím: info@adilak-butor.hu

Elfogadó cégjegyzékszáma, adószáma:

Egyéni vállalkozó nyilvántartási száma: 40132083

Adószám: 66870168-2-33

Megrendelés lemondásának módja és feltételei, elállás jogának ismertetése {45/2014. (II.26) Korm.rendelet}: 

Vevő a leadott megrendelést annak továbbításától számított 24 órán belül írásban (e-mail) lemondhatja. Az írásbeli lemondásról a Szolgáltató írásbeli e-mail visszaigazolást küld. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, (és a vevő nem kapott rendelés-visszaigazolást ezen okból) az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.

Kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén a reklamáció benyújtásának módja és feltételei, az áruvisszavét jogcímei és lehetőségei, az árucsere módja és feltételei, kártyabirtokos kártalanításának módja és feltételei:

Az Ügyfél a kellékszavatossági, termék szavatossági vagy jótállási igényét az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
- személyesen üzletünkben ( 2700, Cegléd, Puskaporos utca 22.)
- a gyártó/javító szolgálatnál
- e-mail útján: info@adilak-butor.hu

A jótállási és szavatossági igények érvényesítése kapcsán tett bejelentések elintézésére az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet rendelkezései irányadóak

TÁJÉKOZTATÓ A JÓTÁLLÁSI JOGOKRÓL:
A jótállás időtartama fogyasztási cikkenként:
- 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év;
- 100.000 forintot meghaladó, de 250.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év;
- 250.000 forint eladási ár felett 3 év.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó
- elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
- ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő
határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a
kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, vagy elállhat a szerződéstől.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Az Ön személyes adatainak védelme Kiskun Csaba EV: és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak (2011. évi CXII. törvény).

Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

 

Ezen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2024. augusztus 10. napja.