Webáruházunkban a termékeknél feltüntetett ár magyar forintban értendő és tartalmazzák a törvényben rögzített ÁFÁ-t, azonban a házhoz szállítási költségeket nem tartalmazzák. Az ár a megrendeléskor érvényes ár.
A szállítási díj otthona bejáratáig vagy társasház esetén annak lépcsőházáig szól, de lehetősége van kérni a megrendelt bútorának otthonába való szállítását is. Erről a szolgáltatásunkról ügyfélszolgálati munkatársunk tud tájékoztatást adni.
A szállítási díjat a rendelés értéke határozza meg, mely az alábbiak szerint alakul:
Értékhatárok - Szállítási díjak
0 Ft-tól | - | 20.000 Ft-ig | 7000 Ft |
20.001 Ft-tól | - | 50.000 Ft-ig | 9000 Ft |
50.001 Ft-tól | - | 100.000 Ft-ig | 11.000 Ft |
100.001 Ft-tól | - | 150.000 Ft-ig | 19.000 Ft |
150.001 Ft-tól | - | 200.000 Ft-ig | 23.000 Ft |
200.001 Ft-tól | - | 300.000 Ft-ig | 29.000 Ft |
300.001 Ft-tól | - | 500.000 Ft-ig | 39.000 Ft |
500.000 Ft felett | - | 49.000 Ft |
A megrendelt bútor vételárát és az esetleges szállítási költséget utánvéttel, banki előre utalással és online bankkártyás fizetéssel is kiegyenlítheti. Utánvétes fizetést csak 100.000 Ft-ot meg nem haladó vásárlási érték esetén lehet választani. Az utánvét összege: 1000 Ft. Banki előre utalás és online bankkártyás fizetés esetén a termék akkor kerül kiszállításra, ha az összeg az Ádi-Lak Bútorbolt bankszámlájára megérkezik a szállítást megelőző minimum 2 nappal. A kiszállított árut átvételi elismervényen kell dokumentálni, amit aláír Ön és a szállító is.
A megrendelt bútort az Ádi-Lak Bútor Webáruházzal szerződött szállítmányozási cég szállítja ki a megadott szállítási címre hétköznapokon, 08.00 és 17.00 óra között.
Bizonyos termékeink nem lapra szerelt állapotban kerülnek kiszállításra. Az összeszerelt termékek fóliában, illetve kartonpapírba becsomagolva kerülnek kiszállításra. A kiszállítást megelőzően az Ádi-Lak Bútor webáruház értesítést küld a megrendelőnek a megrendelt termék kiszállításának várható időpontjáról. A megrendelő kötelezettsége, hogy az értesítésben megjelölt időpontban a bútor átvételét biztosítsa, vagy a rendelése kiszállását megelőzően 24 órán belül visszajelezzen, amennyiben a szállítás időpontja nem felel meg számára.
Továbbá lehetősége van a megrendelt bútort személyesen is átvenni a webáruház raktárában (2700 Cegléd, Puskaporos utca 22) hétköznapokon, 09.00 és 17.00 óra között, mely természetesen ingyenes. Személyes átvétel esetén is a megrendelő viseli az elszállítással felmerült költségeket.
A számlát és a garancia levelet a megrendelt bútora kiszállításával egyidejűleg kapja kézhez. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni. Az esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagosan - az esetleges sérülésről készült jegyzőkönyv nélkül - reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Kiegészítés - K&H Bankkártyás fizetés
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. weblapjára irányítjuk, ahol a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "K&H Bank kártyás fizetés" feliratra kattintsanak, majd a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, és Maestro típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. hibaüzenetben közli a hiba okát.
Elfogadó neve: Ádi-Lak Bútorbolt (Kiskun Csaba EV.)
Elfogadó címe, telefonszáma, e-mail címe, egyéb elérhetősége:
Székhely: 2700 Cegléd, Furulya utca 19/A.
Bemutatóterem/Raktár: 2700 Cegléd, Puskaporos utca 22.
Képviseletre jogosult személy: Kiskun Csaba, ügyvezető
Számlavezető Bank: K&H Bank Zrt.
Bankszámlaszám: 10403129-50526774-85511008
Telefonszám: +36-20-961-5068
E-mail cím: info@adilak-butor.hu
Elfogadó cégjegyzékszáma, adószáma:
Egyéni vállalkozó nyilvántartási száma: 40132083
Adószám: 66870168-2-33
Megrendelés lemondásának módja és feltételei, elállás jogának ismertetése {45/2014. (II.26) Korm.rendelet}:
Vevő a leadott megrendelést annak továbbításától számított 24 órán belül írásban (e-mail) lemondhatja. Az írásbeli lemondásról a Szolgáltató írásbeli e-mail visszaigazolást küld. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, (és a vevő nem kapott rendelés-visszaigazolást ezen okból) az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.
Kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén a reklamáció benyújtásának módja és feltételei, az áruvisszavét jogcímei és lehetőségei, az árucsere módja és feltételei, kártyabirtokos kártalanításának módja és feltételei:
Az Ügyfél a kellékszavatossági, termék szavatossági vagy jótállási igényét az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
- személyesen üzletünkben ( 2700, Cegléd, Puskaporos utca 22.)
- a gyártó/javító szolgálatnál
- e-mail útján: info@adilak-butor.hu
A jótállási és szavatossági igények érvényesítése kapcsán tett bejelentések elintézésére az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet rendelkezései irányadóak
TÁJÉKOZTATÓ A JÓTÁLLÁSI JOGOKRÓL:
A jótállás időtartama fogyasztási cikkenként:
- 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év;
- 100.000 forintot meghaladó, de 250.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év;
- 250.000 forint eladási ár felett 3 év.
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó
- elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
- ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő
határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a
kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, vagy elállhat a szerződéstől.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Az Ön személyes adatainak védelme Kiskun Csaba EV: és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak (2011. évi CXII. törvény).
Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.